| Forfatter |
|
Bonner Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 27 December 2010 kl. 04:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg er lidt i vildrede her. Jeg vil gerne sætte mine K501 til salg, men aner ikke hvad de er værd nu om dage. Jeg købte dem brugt for et par år siden og selve hovedtelefonen ser hæderlig ud. Ørepuderne trænger dog til at blive udskiftet med nye. Hvilket prisleje ligger vi i?
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 27 December 2010 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velkommen til Bonner  Tja akg k501 er jo en lidt sjov fætter, for de er sgu gode og har en lidt speciel lyd, så hvis du finder en der virkeligt bare skal have et par så vil jeg tro omkring 100 euro, her i landet er de dog lidt svære at sælge, så der vil jeg tro prisen er lavere
|
| Til top |
|
| |
Bonner Forum Bruger

|
| Sendt: 27 December 2010 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej techtrino, tak for både velkomsten og svaret  Så blev jeg noget klogere på hvilket prisleje der er realistisk for disse hovedtelefoner. Nu gælder det om at finde en som bare skal have et sæt K501
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 27 December 2010 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
har du nogle billeder standen betyder meget for prisen..
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
Bonner Forum Bruger

|
| Sendt: 27 December 2010 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Claus-dk. Jeg kan kun tage dårlige billeder med min mobiltelefon lige for tiden, og jeg vil ikke mene de kan vise detaljerne godt nok, så folk kan bedømme hovedtelefonernes tilstand. Må arbejde på at få fat i et ordentlig kamera.
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 29 December 2010 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg solgte et par over head-fi.org for et års tid siden. Inkl. et sæt k601 puder og orig. emballage (kan anbefales til k501, da vinylpuderne er meget dårlige!) fik jeg omkring 150 euro, men det var også en demomodel, der næsten ikke var brugt... Hvis de er i god stand og du, som techtrino siger, finder en, der bare skal have et par, så er det ikke umuligt at få en ok pris:-)
|
| Til top |
|
| |
Dennisk Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 241
|
| Sendt: 29 December 2010 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har for ikke så lang tid siden givet 600 for et par. Standen var som ny. Det synes jeg er en meget rimelig pris, men det er jo en hovedtelefon
som man enten elsker, eller slet ikke kan lide.
|
| Til top |
|
| |
Bonner Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Januar 2011 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svarene, de hjælper alle sammen  Nu er der bestilt nye ørepuder fra Tyskland.
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 08 Januar 2011 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
For at sælge dem?
|
| Til top |
|
| |
Totoronto Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 08 Januar 2011 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåda..skal de ikke sælges alligevel? Har du bestilt original puderne eller K601 puderne til dem (eller måske begge  )? Jeg
har selv overvejet at anskaffe mig et sæt, men jeg tror desværre de er for basfattige til min musiksmag.
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 08 Januar 2011 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er ikke meget bas i k501, men k601 puderne hjælper lidt på det...
|
| Til top |
|
| |
Bonner Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2011 kl. 01:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de skal sælges, vil bare gerne sælge et pænt produkt derfor får de nye puder.
Totoronto, jeg valgte original puderne da jeg ikke vidste bedre. Burde have læst Librarians indlæg bedre igennem og have slået forståelsen til.
Og nej K501 har ikke en særlig kraftig bas. De besidder dog andre evner der gør dem gode. Jeg købte dem for at prøve lidt andet en Sennheiser som jeg nærmest sværger til, men sidder så godt som altid med mine HD650 på når musikken kører.
|
| Til top |
|
| |
Totoronto Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 09 Januar 2011 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bonner skrev:
Jeg købte dem for at prøve lidt andet en Sennheiser som jeg nærmest sværger til, men sidder så godt som altid med mine HD650 på når musikken kører.
|
|
|
Efter at jeg anskaffede mig en Nuforce HDP er jeg også blevet rigtig glad for mine HD650. Nu leverer de sørme varen, når jeg lytter på musik fra den bærbare. Det kan godt blive bedre med bedre/dyrere bøffer på områder som perspektiv, diskant og opløsning. Men det bliver til en helt anden pris. Den letflydende homogene/samenhængende gengivelse som en HD650 giver med en god forstærker/DAC kombination, er jeg i hvert fald blevet imponeret over.
|
| Til top |
|
| |
Dennisk Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 241
|
| Sendt: 10 Januar 2011 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Totoronto skrev:
Nåda..skal de ikke sælges alligevel? Har du bestilt original puderne eller K601 puderne til dem (eller måske begge )? Jeg
har selv overvejet at anskaffe mig et sæt, men jeg tror desværre de er for basfattige til min musiksmag.
|
|
|
Der er et sæt k400 til salg på dba.dk til 450kr for tiden. De skulle være stort set som k501, bare med mere bas
For god ordens skyld vil jeg lige pointere at jeg ikke er sælgeren
|
| Til top |
|
| |