Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 08:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: forældre HiFi (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sigori
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2009
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 27 December 2010 kl. 13:06 | IP-adresse registreret  

goddag

Jeg har snart givet op på mine forældres hifi, men tænkte at jeg lige ville give jer chancen inden håndklædet ryger helt i
ringen.

Sådan her ser deres setup ud: Jamo surround dvd, med 5 højtaler indgange. 5 små jamo satellit højtalere (1 til hver
indgang), samt 2 bose højtalere i et andet rum som er koblet til jamo dvd'en gennem en Rudolf Smith fordeler hvor de 2
front højtalere fra jamo'en er tilkoblet samt de 2 bose højtalere og 2 højtalerkabler der forbinder Rudolf Smith boksen med
Jamo dvd'en. Til sidst har de også 2 subwoofere; 1 jamo samt en bose, hvor jamo subwooferen går direkte i dvd'en, mens
bose subwooferen er tilkoblet de 2 bose højtalere.

Problemet ligger så i bose subwooferen da der kommer forfærdelig meget støj ud i højtalerne så snart denne er tilsluttet.
Man kunne så antage at det var denne der var defekt, men det synes ikke helt at være tilfældet. Jeg har nemlig haft bose
subwooferen til reparation hos forhandleren, men her var intet at komme efter, hos ham virkede den som den skulle.

Spørgsmålet til jer er så om der kan være noget i Jamo dvd'en der gør at bose subwooferen opfører sig underligt. Og er det
et problem at der er tilsluttet 2 subwoofere til samme system. find selv på flere relevante spørgsmål

Håber på noget hjælp
På forhånd tak!
Jonas
Til top Vis Sigori's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sigori

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes