Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 23:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: volume problem hos denon rcd-m38dab (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kenneth74
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2007
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Sendt: 28 December 2010 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

hej .. jeg er ved at skulle kigge på noget lyd til soveværelset.. har kigget på denne denon rcd-m38dab.  MEN har også læst at der kunne være store spring på volumeknappen .. altså trin 3 er for lavt og trin 4 for højt.. er der nogle der kender til dette..?

go dag!

Til top Vis kenneth74's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kenneth74

jackson stuart
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 31 December 2010 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

Hej

Har lige (2 mdr siden) købt sådan et anlæg som gave og installeret det hos et ældre familie medlem, sammen med mine mission reol højtalere. I den forbindelse har jeg siden da, samtidigt haft rigeligt muligheder for at afprøve det og har ikke bemærket det skulle være et problem...

Det eneste bemærkelsesværdige er at volumeknappen på fronten er RET stram at dreje, men funktionen ikke anderledes end på de fleste andre..  Andet er manglen på at kunne søge nye radio kanaler via front panelet og ikke kun skippe mellem de forudindstillede kanaler. 

MVH. J

kenneth74
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2007
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 01 Januar 2011 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

ok.. tak for svaret.  jeg har bare læst lidt omkring volumekanppen .. nok mest den model før M37dab.  og har selv haft en  forstærker der netop sprang meget i volumen.. så jeg faktisk solgte den. så jeg er lidt på vagt når jeg læser at det kunne være et problem.
Til top Vis kenneth74's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kenneth74

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes