| Forfatter |
|
Inuuteq Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 58
|
| Sendt: 29 December 2010 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Goddag til alle
Tænker at gå tilbage til Sorround, har kikket en Pioneer VSA-AX10 og Pioneer SC-LX73, min spørgsmål er hvilken er bedst til Stereo og dvd, jeg har nu en Primare Pre 30 og en Primare A30.2 og har lånt en Thule dvd250b som lyden er helt suverent, bd er ikke helt vigtig, er vigtigere at kunne spille stereo for det lyder bedre når man hører musik, har haft en Pioneer VSX-AX4 som er tilfredsende, har også prøvet en Harman/Kardon avr-355 til bd er helt suverent men utilfreds til dvd og stereo for mørk lyd til min smag og solgt igen inden en måned. Har en forulempe bor i Grønland og kun en butik i byen som handler hifi.
Eller er det bedre at beholde mit Primare?
MVH
Inuuteq Jensen
|
| Til top |
|
| |
Lethvig Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 493
|
| Sendt: 29 December 2010 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Inuuteq
umiddelbart vil jeg anbefale en surround forforstærker. det var i hvert fald det jeg har gjort.. ledte på KSB her og købte een af en pålidelig bruger.. ved ikke i hvilken by du bor i, men her i sisimiut er udvalget meget lille og meget dyrt.. men hvis det er, at du bor i sisimut er du velkommen til at komme og lytte på mit..
|
| Til top |
|
| |
Inuuteq Forum Bruger

|
| Sendt: 29 December 2010 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lethvig
Det er bare min kones stor bror har en Pioneer VSA-AX10 som vil bytte som er min drømme sorround forstærker og den står bare i sove værelset og samler støv, og har ikke råd til nyt grej, det må jeg gøre engang for jeg skal først selje i tre dage til Sisimiut for jeg bor ned i kysten Qaqortoq. Du er vel ansat hos Pilersuisoq?
MVH
Inuuteq
|
| Til top |
|
| |
Lethvig Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 493
|
| Sendt: 29 December 2010 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen
okay.. for jeg har en gammel denon AVR-3801 jeg ikke bruger.. efter jeg fandt ud af at stereo lyden var noget skidt selvom jeg satte mine effektforstærkere til den.. så derfor gik jeg på udkig efter en surround pre og fandt den jeg har lige nu, nemlig atoll'en.. og fik igen god lyd både i surround og i stereo.. Jo du har ret i at jeg er ansat hos KNI, på hovedkontoret :-)
|
| Til top |
|
| |
Inuuteq Forum Bruger

|
| Sendt: 26 April 2011 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det blev en Pioneer VSA-AX10, Primaren blev slået i knæ, næste stop højtaler Pioneeren er en THX Ultra 2 mon kan jeg bruge THX Select 2? tænker på Jamo D500
MVH
Inuuteq
|
| Til top |
|
| |
staffi Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 16 Maj 2011 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
behold primare setuppet..
|
| Til top |
|
| |
JBLPro Udelukket fra forum

Tak og farvel!
Bruger siden: 25 April 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 726
|
| Sendt: 17 Maj 2011 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Inuuteq skrev:
|
Det blev en Pioneer VSA-AX10, Primaren blev slået i knæ, næste stop højtaler Pioneeren er en THX Ultra 2 mon kan jeg bruge THX Select 2? tænker på Jamo D500
MVH
Inuuteq
|
|
|
Intet problem med at bruge THX-select godkendte højttalere selvom receiveren er THX Ultra godkendt.
|
| Til top |
|
| |
Inuuteq Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juni 2011 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
til staffi har byttet med min kones stor bror nu har jeg Pioneer-en synes den leverer mere lyd end Primare i stereo. til jblpro mange tak for svare
|
| Til top |
|
| |