| Sendt: 14 Januar 2011 kl. 05:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey! Er helt ny herinde!
Jeg søger noget ordentligt lyd til en billig penge og faldt over en debat omkring superlux og deres gode lyd til pengene... Jeg skal bruge et "headset" der kan bruges til lidt af hvert... Men jeg er lidt i tvivl omkring, hvilken model jeg skal vælge.. har hørt godt om 681'eren og dens gode bas... Jeg er lidt faldet for musikgenren dubstep, så der skal helst være ret god bas i det... Men er der nogen af deres nyere modeller der er bedre egnet?
På forhånd mange tak for svarene! :D
edit: Forresten, så regner jeg med at bruge det til pc, telefon osv. men jeg kunne forstå at der er en "minijack-omformer" med?
edit 2.0: Jeg hører egentlig ret meget blandet musik, men især rock, blød jazz (norah jones), elektronisk, lidt poppet rock, og metal.. Håber det hjælper lidt :P Men søger et godt allround til en fornuftig pris :)
edit 3.0: Puha, man kan lære meget herinde... men man kan godt nok også blive forvirret.. Så her kommer lidt mere info til hjælp: Jeg vil ikke smide penge efter en headphone amp.. Jeg regner med at bruge det, sådan semi, til transport.. Men transport i den forstand, at det ligger i en taske, til det skal bruges, i skolen osv.. Ikke som i gang, cykling, tog osv... Men hvor meget musik lækker 681? Er det sådan, at man ikke kan byde sine medstuderende det? Og er 681 det bedste fra superlux, eller er 668 at foretrække? DET var mange spørgsmål! Håber at der er nogen, der kan kaste lidt lys over det grumsede mørke :P
|