| Sendt: 18 Januar 2011 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej til jer alle. Det her er mit første indlæg så bær med mig :) Jeg er lige flyttet i lejlighed og skal bruge noget lyd der er bedre end tv lyd. Fakta: 1. Værelset er 5 x 5 meter ca. 2. Fjernsyn skal kunne sluttes til (LG 42 fuld hd) 3. Pc skal kunne sluttes til 4. PS3 skal kunne sluttes til 5. Mediaplayer/DVD skal kunne sluttes til. Helst alle på en gang 6. Budget max. 3000 kr. (Har ikke råd til mere) 7. Har kun vinduer bagved sofaen så jeg kan ikke hænge højtaller op. Har hellere ikke noget at sætte dem på ved siden af sofaen. Hvad skal jeg bruge for at få alt dette til at due på en gang. Jeg har kigget på Hjemmebiograf pakkeløsninger til 2000-3000 kr ca. Tror bare ikke at det er muligt at sætte det sammen på en gang. Ser mange steder at det er smart at have en reciever forstærker. Er villig til at købe ting brugte så jeg selv kan sammensætte "pakken". Jeg har ingen forstand på denne slags, jeg forventer ikke fænomenal lyd, bare bedre end mit tv. Derfor beder jeg jer om hjælpe mig fordi det ser ud til at I ved hvad I snakker om. På forhånd mange tak.
|