| Forfatter |
|
Sonic Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2010 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 754
|
| Sendt: 30 Januar 2011 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej til alle jer headfi freaks da jeg fik at vide at jeg skal ligge på et hospital de næste par måneder, overvejer jeg noget seriøst
gear, noget helt nyt Stax men det skal være med rørforstærker. Mmen inden jeg bevæger mig ud i Headfi og gør mig et
sindsygt køb vil jeg gerne vide hvad det er der driver jer drenge til netop denne genre i stedet for "rigtig" hifi dont burn me now
For jeg må indrømme er blevet bidt af det faktisk meget men tør ikke helt da jeg vil være totalt sikkert på det jeg gør er rigtigt
http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?cPath=107_11 5&products_id=348 Er bare syg md dette sæt så lad mig høre
hvad i har at sige til det  Det kunne være jeg blev her på Headfi sektionen.
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 30 Januar 2011 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hu ha. Dem har jeg lyttet til ved et par lejligheder og hver gang har jeg sagt at jeg godt kan se mig selv sælge alt mit nuværende udstyr og spare
sammen til det sæt. Du vil med garanti ikke blive træt af lyden i det sæt. Det vil helt sikkert være med til at gøre dit hospitalsophold mere tåleligt.
|
| Til top |
|
| |
Aragon Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 297
|
| Sendt: 30 Januar 2011 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Sonic
Det er et supersæt du linker til der :-) - det er helt sikkert et sæt der vil gi mange timers go musik i super kvalitet...
Ejerglæden ved sådan et sæt er også stor, kan jeg forsikre dig for.
Jeg har selv et sæt Lambda Signature og rørdriveren SRM 006 T II - det skiller jeg mig aldrig af med.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 30 Januar 2011 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt tak for infoen har også lige skrevet til Hififreaks jeg vil bruge en Macbook pro og en cd maskine som kilde jeg e også træt
af at få klager hver gang jeg hører musik  men nu kan jeg banke musik af og så bare satste på den tradionellen i
lidt mindre stil.
Jeg valgte med vilje rørforstærkeren da lyden er lidt mere blød. __________________
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 30 Januar 2011 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aragon skrev:
Hej Sonic
Det er et supersæt du linker til der :-) - det er helt sikkert et sæt der vil gi mange timers go musik i super kvalitet...
Ejerglæden ved sådan et sæt er også stor, kan jeg forsikre dig for.
Jeg har selv et sæt Lambda Signature og rørdriveren SRM 006 T II - det skiller jeg mig aldrig af med.
|
|
|
Det er satme godt at høre for nu har jeg bestilt det så har det bare osse at være rocker godt bestilt med stands cover cd
maskine og ekstra lang kabel dertil. __________________
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 30 Januar 2011 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cd maskinen er en Densen B 420 som kilde men kommer også til at bruge en hel del macbook pro som kilde med en Danish
audio Design dac
| |

|
| Sendt: 31 Januar 2011 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
JUbiii God nyhed
Fået at vide at klokken 20 i aften kommer mit headgear så skal der satme høres musik for alle pengene, glæder mig
ualmindeigt til den nye måde at høre musik på. Når jeg siger ny er det nyt for mig i stedet for store hter i stuen, jeg har købt
det med ekstra langt kabel samt en stander og cover osv osv. Så nu vil jeg til at forske i headfi verden i de mørke lange dage
 Dog er jeg lidt i tvivl om hvilekn rør der sidder i forstærkeren skal dog først høre om der skal en anelse tube rolling hehehe
Hamrende god service til Hififreaks alt respekt herfra __________________
|
| Til top |
|
| |
Raincoat Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 31 Januar 2011 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ganske imponerende at opleve hvad sådan et sæt hørebøffer kan. Jeg købte fornyelig et sæt bestående af SRM 006 T II og sr- 507. Og er ganske velfornøjet borset fra at det klæder ens alm forstærker og højtalere af til skindet.
God fornøjelse
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 31 Januar 2011 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ganske rigtigt et fantastisk sæt men det er jo en åben hovedtelefon så jeg håber du skal ligge på enestue da alle andre i lokalet i en vis grad ellers også vil få "glæde" af din lyd.
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Februar 2011 kl. 07:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
heheh ja det er skam enestue får en slags bolig pga det lange ophold men lige pt str det her i stuen og er ved at brænde til, det
har kørt natten over med Trentemøller med noget gas på og der er godt nok sket en del allerede. Ja for satan mit tidliger
anlæg vil blive skrællet totalt hvis de skulle sættes op mod hinanden endda rigtig meget lyden passer perfekt til mig indtil
videre sad med en tanke hvorfor hulan ingen højtalere mærker laver noget så godt på den måde.
Hvor mange skal til Headfi træf hos Hififreaks jeg bor i kbh og får jeg lov til at tage af sted af lægerne er jeg åben overfor hvis
jeg må køre med en anden headfi nørd bare skriv en pber. Grunden til jeg åbnede denne tråd var også for at høre andres
erfaringer med deres gear bare sig frem hvofor headfi og ikke traditionel anlæg kom hid med kommentarer __________________
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Februar 2011 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har de rørene i headamp brændt mere til det lyder bare lækkert.
| |