Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 14:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: highend hifi (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mesi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 November 2010
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Sendt: 04 Februar 2011 kl. 16:04 | IP-adresse registreret  

high

inspireret af tråden om hvorvidt billig hifi er kedeligt,prøver jeg lige at oprette en tråd om highend

her er folk velkomne til at skrive om deres oplevelser med highend hifi..

for mit vedkommende har rejsen mod nirvana været dyr og lang,og jeg kunne ha sparet både tid og penge undervejs,hvis der havde været forum´s som dette!
derfor håber jeg folk her kan/vil inspirere og vejlede newbies samt andre med blod på tanden..

min foretrukne sound er hurtig (dynamisk) åben i hele frekvensområdet,samt en impulsægte dyb bas.
det har jeg opnået med effektive (store..) højtalere drevet af trioder i singleended konfiguration.

andre bud?
Til top Vis mesi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mesi

Spaceman_2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2010
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 04 Februar 2011 kl. 18:52 | IP-adresse registreret  

Hej Mesi. Fin tråd kontra den anden. Alt har vel sin berettigelse. Man kan hvis man har midler nok ( ironi ) få fjernet det sidste gulvtæppe foran sig ( lyd ) , for ligesom at få det sidste udryddet. Her er der ingen vej tilbage , ingen kabelsnak eller andre vanedanende ting. det eneste du skal bruge er en god pengepung og en tur ned i den lokale spiritus forretning og indkøb af diverse stimulerende ting og sager. der næst kontakter du Rolling Stones manager og beder dem komme hjem i din Hus/lejlighed og fyre den af, det må da være den ultimative High-end ( pengepung ) . Så har du bag efter nogenlunde et tjek på , hvad du skal investere i af grej.

Husk nu at få autografer , og advar dine naboer , evt underboer.

Indlægget her skal ses som ironi, men det er faneme initiativtrigt. man får da et indblik i hvad et rum magter af akustik, men det er dyrt , men dejligt.

mvh Space

Til top Vis Spaceman_2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spaceman_2

mesi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 November 2010
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 04 Februar 2011 kl. 21:45 | IP-adresse registreret  

vidste nok tråden ville være udfordrende at deltage i med meningsfulde indlæg..
lagde måske oss lidt tyndt ud selv?

personligt tillægger jeg ikke kabler den store betydning - ihvertfald ikke sålænge akustik og de tweaks jeg selv evner,rækker så meget længere til så meget færre penge.
men mine tweaks kræver et indgående kendskab til elektronik,og er således ikke egnede til lægmandsbrug - hvorimod akustik er rimeligt harmløst at eksperimentere med (hvis ellers man deler bolig med en kvinde,og ikke hendes indre drage

anyways skrev jeg vist ikke noget om ubegrænsede midler (går ud fra det betyder penge!!)
enkelte herinde kan et par trick som mange ville ha glæde af at blive indviet i (i det mindste er det hvad jeg har læst de mener at kunne) så del ud de´herrer
Til top Vis mesi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mesi

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes