Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 16:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: ebay tube riaas-råd-tråd (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
not_batman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2007
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 17 Februar 2011 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

hola, er indehaver af en project tube box II, som jeg overvejer at skifte ud. pladespilleren er en clearaudio bluemotion med
en at oc9 mkII, som nok bliver skiftet ud i løbet af foråret også (at'en er slidt ). forstærker er en opera consonance
m100+. højttalere er et sæt avance signature 8 mkII.

jeg vil ha' rør, spørg ikke hvorfor, men det er bare blevet et princip nu jeg er egentlig også megetmeget tilfreds med
den samlede perfomance fra anlægget, men man skal jo have nyt legetøj i ny og næ og lade forbrugeren i sig få overtaget.

jeg har kigget på disse 4 forskellige - som alle "teoretisk" set lever op til mine krav. det er rør, det er ok overkommeligt at
betale sig fra - og det er også ok pænt. det må ikke være grimtgrimt, så bliver damen sur!

pt=AU_Electronics_Audio_Amplifiers&hash=item43a13d93f8#ht_17 83wt_907">Sheer Audio MM77

pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27b4cfcc31#ht_843wt_907">Oper a PM-2 MKII

pt=UK_AudioTVElectronics_HomeAudioHiFi_Amplifiers&hash=item3 a55368a08#ht_2325wt_907">Audio Experience Concerto
ver2

pt=FR_LC_TV_Son_Home_Cinema_Platines_Vyniles&hash=item336514 af2d#ht_1957wt_907">Jolida jd9

beklager de f**kedup links btw.

er der nogen der enten har erfaringer med nogle af disse produkter, eller som er i stand til at "læse" diagrammerne/specsne
og rådgive om, hvad der lyder som "bestbuy"?

på forhånd tak
Til top Vis not_batman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af not_batman

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes