| Sendt: 07 Marts 2011 kl. 01:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er ny herinde og faktisk også omkring emnet hifi. Da jeg var omkring 12 fik jeg hans Sony STR-DE425 forstærker samt hans Eltax Terminator P-55 højtalere. Det hele er så mindst 7 år gammelt så ved slet ikke om det kan fås mere og om det er forældet hvis ting indenfor hifi verdenen kan det :)
Jeg er så mere og mere begyndt at interessere mig for om det er god lyd der kommer ud af højtalerne, og jeg vil vurdere mine til at være rigtig god lyd, men er det bare fordi jeg ikke har forstand på det eller bare ikke har hørt andre?
Og nogen der ved hvor store lokaler mit sæt her kan håndtere, til en fest med høj musik? Har nemlig kun prøvet at have det med til mindre fester, hvor det kørte på en generator, og der kørte det faktisk okay :)
Til sidst hvad synes i om mit sæt, og hvad vil i vurdere det til i salgs pris i dag?
hov lige en sidste ting, jeg har bare nogle meget billige ledninger sat til mine højtalere, og tænkte på om det har noget at sige omkring lyd osv. om hvad ledninger man egentlig bruger?
|