| Sendt: 13 Marts 2011 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle.
Jeg går og leger med tanken om at prøve noget nyt (igen igen)... For en lille måned siden valgte jeg at udskifte min Denon 2808 og Denon 1800BD med NAD M15 og M56. Det betød imidlertid, at jeg nedgraderede fra High Def.-lyd til DD og DTS, men dog bedre D/A og A/D - konvertere... Men jeg indrømmer gerne, at jeg ikke synes jeg fik det løft i lydbilledet, som jeg havde håbet på! Desuden savner jeg nogle af de funktioner, som jeg havde i Denon'en. -Bl.a. digital rumkorrektion...
Jeg har nu sat M56 og M15 til salg, for at se, om jeg kan få en fornuftig pris for dem... Jeg har nu et ønske om at viske tavlen ren på processor og afspillersiden, og prøve noget helt nyt...
Jeg vil derfor meget gerne høre inputs / idéer til hvilken vej jeg evt. kunne gå / kigge herfra??? Min opsætning består desuden af Helicon 800 mk2 5.1 surround, med M25 + C272 effektblokke, samt HD-projektor.
Jeg bruger mit setup til både musik og film, dette skal der også tages hensyn til, når der skal vælges... 
Mine krav / ønsker til processoren er:
- Meget gerne Audyssey XT Pro-rumkorrektion
- Skal kunne håndtere alle HD-lydformaterne
- 2 HDMi udgange
- Max pris på 10 - 15.000,- (gerne billigere)
- Må gerne være brugt
Mine krav / ønsker til adspilleren er:
- Skal være bluray
- Skal bruges til både musik og film, så analoge stereoudgange er ønskelige
Håber der findes nogle derude, som har en hel masse gode idéer til min kommende opgradering / udskiftning...
På forhånd tak for hjælpen.
|