Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 13:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Nyt møbel UNNU, varme problemer? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
junkwavepete
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 14 Marts 2011 kl. 01:30 | IP-adresse registreret  

Hej

Har lige erhvervet mig et lækkert UNNU 231 møbel, og går og venter på låger til højre og venstre side af møblet.

Dog er jeg ret sikker på den opsætning jeg har lavet, at der bliver for varmt for mine apperater :)

Se billedet her: http://img98.imageshack.us/img98/1672/img0114pt.jpg

RØD RING: PS3 GUL RING: NADC165 forforstærker GRØN: NADC565 CD BLÅ: 2 stk NADC275 Effektblokke.

De STOF låger jeg venter på skal dække de to effekttrin, og midten skal være åben. Men min PS3 varmer MEGET og forforstærkeren har kun et par cm luft, så tænker man måske kan installere nogen blæsere i bunden af møblet... Er grøn på dette område, så vil meget gerne have jeres råd til hvordan pokker jeg løser dette... og er det mon nødvendigt til mine effekttrin også?

Håber på en masse gode råd

Til top Vis junkwavepete's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af junkwavepete

junkwavepete
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Marts 2011 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Upper lige denne, må da være nogen der kan hjælpe...
Til top Vis junkwavepete's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af junkwavepete

Mulan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 17 Marts 2011 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Du vil aldrig få et ortentligt resultat ved at prøve at installere blæsere i bunden, ved at skære og modificere møblet mister det også værdien.

Er det købt brugt eller som nyt i en butik ?

Til top Vis Mulan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mulan

junkwavepete
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Marts 2011 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

Købt ganske nyt i butik...

SJAG
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 17 Marts 2011 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

Jeg har et Frislev møbel og en temmelig varm Stello IA500 forstærker. Efter at have monteret en blæser i bunden af møblet og optimereret på luftstrømningen hen over apparatet, holder forstærkeren en pæn, ensartet temperatur.
Blæseren kan reguleres i hastigheden så du kan vælge en passende luftmængde, men den er ikke støjfri. Det er dog trods alt til at leve med.

Prøv at se på frislev.com

Mvh SJAG 

Til top Vis SJAG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SJAG

junkwavepete
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Marts 2011 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Hmm, 999,- for en blæser? det virker sku lidt bondefanger agtigt... må man da kunne løse billigere pr. blæser :)

Mulan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 18 Marts 2011 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

junkwavepete skrev:
Købt ganske nyt i butik...

Ja nu er det jo svært at sige hvordan handlen er foregået, men det er da ikke helt optimal råd og vejledning du har fået der.

Kunne de ikke ombytte den til en 331 som er større, jeg tror desværre kun du vil opleve problemer fremadrettet.

Igen alt efter hvordan handlen er foregået er forhandleren hvis han/hun var en ortentlig sælger, havde han/hun spurgt ind til hvad du havde af grej der skulle i ( hvis han/hun ikke har gjort dette ) og vejledt dig korrekt, det møbel er på ingen måde det rigtige med det grej du har og bliver det desværre heller aldrig.

Tag da en snak med forhandleren omkring problemet, måske de kan ombytte møblet til en 331 mod den merpris der er.

Men at begynde at skære i møblet ville da være synd, og vil helt sikkert også foringe værdien ved et eventuelt salg senere, men det kan jo desværre blive din eneste udvej.

Som det ser ud nu er 999 for en blæser stadivæk bedre end dine ting brænder af.

Til top Vis Mulan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mulan

junkwavepete
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Marts 2011 kl. 00:33 | IP-adresse registreret  

Dette er det største UNNU møbel der eksistere desværre... og CLIC i denne størrelse vil koste noget i omegnen af 15.000,- hvilket jeg ikke har til det, så dette møbel skal fungere ;) Ahh tror nok effekttrinene skal klare sig, i form af stoflåger... Det er mere min forforstærker og PS3 der er problemet...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes