| Sendt: 03 April 2011 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
dt880 er beyers gamle topmodel, nu trumfet af t1, dt990 har jeg aldrig brudt mig om, tror også at du vil synes at dt880 er en overlegn høretelefon hvis du sammenligner de 2. dt770 findes i mange varianter, 80 og 250 ohm er jeg ikke glad for, de er meget bass tunge med en lille soundstage m.m., 600 ohm udgaven har jeg selv pt, og den er i anden liga, men til dagligdags brug er en dt880 bedre vil jeg mene, specielt hvis den er den eneste høretelefon.
Meiers forstærkere har altid haft god synergi med Beyer, og generelt er de meget gode til prisen og dr meier selv er en af de bedste forhandlere der findes, derfor anbefaler jeg altid Meier til beyer, da du for noget der er super godt, og du for noget der bare holder og hvor du ikke skal være nervøs for garanto osv.
|