| Forfatter |
|
Anders W Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 07 April 2011 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej gutter.
Jeg søger lidt hjælp til valg af hovedtelefonforstærker til mine Denon AH-D 2000 hovedtelefoner. jeg har tidligere brugt cambridge A840 v.2 som forstærker til dem, men da den er blevet skiftet ud med anden forstærker uden jack udgang skal jeg have anskaffet mig en decideret hovedtelofonforstærker. Jeg synes som udgangs punkt at mine bøffer lød ret godt sammen med cambridgen men da jeg er rimelig ny inden for head-fi vil jeg gerne høre hvad i har at byde ind med af forslag til en god head amp.
Angående budgettet er der som sådan ikke nogen grænse, men jeg synes måske det er lidt mærkeligt at ofre mere end 2-3000 på amp. til denon AH-D 2000 men hva ved jeg,er jo ny i kategorien.
Jeg er godt klar over at der er mange tråde her i forumet hvor der bliver spurgt til dette, men jeg har læst mange af dem igennem og synes ikke jeg har fået svar på hvilken der passer godt til denon AH-D 2000.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 07 April 2011 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan prøve en Creek. Den er bedre end næsten alle indbyggede. Hvis Denon'en er lidt lys i klangen, vil Creek's lidt afrundede og behagelige klang kunne matche den. Den koster typisk 2500kr. Lydbutikken på Frederiksberg skulle have den.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Anders W Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 07 April 2011 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desværre har jeg ikke mulighed for at tage til kbh. og lytte da jeg bor i jylland. Er der ingen forhandlere af creek i jylland? hvis ikke, hvad er der så af alternativer?
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 07 April 2011 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der en HiFi-Klubben i din nærhed? Så prøv er Argon HA1 til 1000kr. Klangen kan du fintune med signalkablet.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Anders W Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 07 April 2011 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der er en hifi klub i nærheden og jeg har faktisk kigget lidt på deres amp's, men synes de ser lidt fesne ud men man skal selvfølgelig ikke dømme noget på udsenet. jeg må hellere prøve at høre dem inden jeg udelukker dem.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 07 April 2011 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv Argon HA1 og den har jeg stor glæde af. Den er ikke større end en stor æske tændstikker. Man kan jo sige " så lille og dog så stor". Den har en meget flot blå diode, der lyser. Den er ikke så dum endda.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Anders W Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 07 April 2011 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen så må jeg jo lige ind forbi klubben og høre den. og tak for forslaget.
|
| Til top |
|
| |
Crash Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 08 April 2011 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan købe dem her.
http://www.tapeconnection.dk/Hifi.aspx?id_category=62
|
| Til top |
|
| |
Anders W Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 08 April 2011 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Crash: tak for tippet, århus er inden for rækkevide.
|
| Til top |
|
| |