| Sendt: 26 Juni 2011 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Jeg høret en gang min ven sige, at jeg mener det var boose som havde lavet et par hovedtelefoner, som man kunne vende kobberne udad og så kunne de bruges som at par små højtaler. Da de kunne tåle at spille sindsygt højt. Mener de var laver specifikt til at kunne det. Passer det eller er det mig der tager fejl
|