| Sendt: 29 Juni 2011 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Er næsten færdig med diypladespiller som er monteret med SME3009 imp. og en ortofon 2m bronze. Jeg spiller på en Creek obh15 riaa. Er der nogle forslag til en rigtig god riaa i prislejet 2k til 3,5k ny eller brugt? (vil ikke have riaa med rør).
Venlig hilsen
|