| Sendt: 11 Juli 2011 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aquila skrev:
| Hvilket musik hører du? Hvilke signaturer kan du lide? It makes it that much easier for the rest of us :-) |
|
|
Den klassiske med "alt-muligt-blandet", P3 musik, Camille Jones, Metallica, Volbeat, Nephew etc. Vil gerne have en god bund når jeg fyrer den af med noget Metallica/Vobeat, men stadig mulighed for at lydbilledet ikke bliver mudret. Har kæmpe anlæg til bilen liggende, men det ender nok med at være et evigheds projekt  Lidt hurtigt review siger at a-JAYS two/three er gode, og Sennheiser CX300 II også er ok - korrekt? Har også tidligere hørt godt om Klipsch S4i. Er jeg på rette spor? __________________ Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
|