Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 14:47   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Beogram TX2 Pickup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
dytti
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 November 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 495
Sendt: 23 Juli 2011 kl. 18:23 | IP-adresse registreret  

Min kammerat har været så uheldig at ødelægge pickuppen på sin
Beogram TX2 pladespiller.

Er der nogen der kan hjælpe med:

1. hvor kan han købe en ny/brugt?
2. hvad er prisen på en ny/brugt pickup?
3. Kan det betale sig at lede efter en anden TX2?

(han er tosset med gammelt B&O)



__________________
Må vellyden dale over jer
Til top Vis dytti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dytti Besøg dytti's Websted
 
dytti
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 November 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 495
Sendt: 23 Juli 2011 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

Glemte lige:

Bor i Faaborg,
Køber gerne brugt - Bare det er i orden :-)



__________________
Må vellyden dale over jer
Til top Vis dytti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dytti Besøg dytti's Websted
 
Nyborg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Januar 2008
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 72
Sendt: 23 Juli 2011 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Prøv at kontakte Classic Audio, der skulle være hjælp at finde.

Mvh    Nyborg

Til top Vis Nyborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nyborg
 
Anderz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 November 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1221
Sendt: 26 Juli 2011 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Der er 3 muligheder.

1: Se efter Axel schallplaten på ebay.de. Han kan fikse en brækket nål for en 700kr. Ifølge Beoworld.org gør han det virkeligt godt til prisen.

2: Se efter brugte pickupper på dba, guloggratis osv. Butikker (f.eks radioogtvexperten) ligeledes til højere pris. Bemærk at nogen kan være bløde i ophænget.

3: Soundsmith i USA lave nye MMC pickupper til B&O. De er en smule mere CD lyd orienteret end B&O men som US$ kursen er og nok bliver i den nærmeste fremtid et godt bud på en ny frisk pickup.

En TX kan sagtens lyde fint og du behøver ikke at investere i en anden. Det eneste der er vigtigt er om nålen er ok ellers er den værdiløs for de fleste mennesker. Hvis det skal være B&O HIFI så invester i Beogram 4000 serien eller 8000.

Til top Vis Anderz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anderz
 
MoTiNi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 540
Sendt: 26 Juli 2011 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Lige nu er der en MMC 4 på dba.dk til omkring 900kr

Her er den       DBA.dk

__________________
Morten

Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.

Mit B&O HD Cinema set-up
Til top Vis MoTiNi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoTiNi Besøg MoTiNi's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes