| Sendt: 25 Juli 2011 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
eg har et sæt Goldring DR100, ved godt et ikke er verdens bedste, men til prisen ok. De har en fin mellemtone men jeg mangler bund, kan de ikke moddes. Jeg har læst om folk som skifter skummet i dem ud med noget løsere skum og borer tre huller i toppen af enhedens "kabinet" inden i.
Nogen med erfaringer, de er ret svære at komme ind i.
Jeg kan klart bedre lide lyden i mine Superlux HD 681 selv om de ikke har den samme præcise mellemtone.
Mvh
|