Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 12:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: hovedetelefon forstærker eller ej! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HbecH
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Marts 2010
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 51
Sendt: 03 August 2011 kl. 09:15 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg vil gerne have beder lyd til mine hovedetelefoner ved computeren. Så har forskellige muligheder.

Beder lydkort til ca 1200kr har fundet et sterio lydkort fra Asus med indbygget Amp.

Købe en hovedetelefon forstærker med DAC.

Køb bare en hovede telefon forstærker og smide efter det onbord.

Hvilken løsning er bedst? den med en hovede telefon forstærker med DAC er nok bedst men desvære og noget dyre.

 

Kan det passe man ikke kan finde sådan noget brugt?



__________________
Hilsen

Henrik B. Jensen
Til top Vis HbecH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HbecH Besøg HbecH's Websted
 
Rappo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2007
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 375
Sendt: 03 August 2011 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Jeg ville helt klart gå efter en hovedtelefonforstærker med indbygget DAC og sætte den til pc'en via USB.

Der er indtil flere af dem på brugtmarkedet lige nu - også inden for dit budget.

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=195645 <-- Aune
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=193840 <-- YULONG U100

__________________
Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
Til top Vis Rappo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rappo
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes