Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 23:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Købe boks med en hel serie, billigt (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 14 August 2011 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

Lige nu kører serien allo allo om formiddagen på tv2 charlie kl 11(var der også i dag)Heartbeat (små og store synder)bliver vist mellem 17.40 og 19.30 også på tv2 charlie (har godt noget set dem meget det sidste par år måske endda længere) og b.la det lille hus på prærien bliver vist i hverdagen klokken 9.40 igen også på tv2 charlie

Elsker de serier, bare p...... dyrt at købe alle sæsoner (og man vil gerne have dem alle sammen på en gang) selv hvis en sæson koster 50 kr er det dyrt. Har da også været så heldig at købe hele rejseholdet til 150kr hos tp (mordkommisionen), klovn kan købes de billigste steder for ca 150kr for hele boksen, købte Olsen banden boksen den røde for under 300kr hos elgiganten, for måske 2½ år siden købte jeg linie 3 boksen til kun 100kr i fakta, seneste boks køb sidste år var landsbyen fra starten af 90'erne til 129 kr i bilka.

Vil utrolig gerne have hele serien af miami vice,magnum, dallas den med jr ewing, fint skal det være (selv om jeg også har set denne vidunderlige serie rigtig mange gange) det lille hus på prærien har jeg set for mange gange til at jeg vil eje den (min 3 gange alle afsnit og rigtig mange afsnit 5-8 gange nogen måske endda 10 gange), matador vil jeg også gerne eje men den kan ses gratis på bonanza og med mit hurtige internet er det ikke noget problem, har sikkert glemt en masse serier fordi de ikke bliver vist mere på danske,tyske kanaler og man derfor hurtigt glemmer dem (næsten).

Ud over at kigge hver uge hos tp,elgiganten,stereo studio og nogen få andre sider kan man så melde sig ind i en film klub så man kan få de der gamle fantastiske serier som man så første gang da man var ung (er årgang 75), så man kan få mange serier meget meget billigt, ofte koster en komplet serie omkring 1000kr eller mere, hvis den ikke findes som en boks som ofte er meget billigere end at købe filmene enkleltvis

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

mortenstryhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2006
Lokalitet: København
Sendt: 14 August 2011 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

Skal man have hele serier, skal man ofte ty til udlandet, hvor jeg blandt andet har købt West Wing (Præsidentens Mænd) og
Spooks til omkring 50 kr. pr. sæson inklusiv forsendelse, hvilket jeg ikke synes er dyrt, da der ofte er rigtig mange timer i en
sæson.

Prøv Amazon.co.uk eller funtvshop.com, som dog har serierne billige og i region 2, men ofte skal der betales told og moms, så
det skal med i regnestykket.
Til top Vis mortenstryhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mortenstryhn Besøg mortenstryhn's Websted

gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Sendt: 15 August 2011 kl. 00:54 | IP-adresse registreret  

F.eks allo allo som er 13 dvder, hvis den kostede 50 kr pr cd eller mere ville den koste ialt 650 kr men kan fås til kun 240kr   http://www.moviezoo.dk/dvd-film/Allo-Allo!-Den-komplette-sam ling_7391970038609  den blev lavet fra 1982-1992 og der er lavet ca 85 afsnit  selv med en meget lav pris på 25 kr pr disc giver det en pris 325kr og der er da alligevel en hvis forskel på det beløb og så 240 kr.

Eller f.eks lang fra lasvegas den koster visse steder det hvide ud af øjenene http://www.moviezoo.dk/dvd-film/Las-Vegas-Den-komplette-seri e_5050582726299

Men da jeg købte den kostede den i 2009 under 400kr så det er med at kigge sig grundigt om

Et andet eksempel en sæson af klovn  koster faktisk mere en hele serien, så det er sjældent det kan betale sig at købe enkelte sæsoner

http://www.moviezoo.dk/dvd-film/Klovn-saeson-5-Et-Hjerte-Af- Guld_602517762244

http://www.elgiganten.dk/product/film/bokse-tv-serier/DVDKLO VNBOX/klovn-den-komplette-samling-dvd

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes