Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 04:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Billedserie: Smukke stuevenlige højttaler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 02 September 2011 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

Vi har gang i flere billedtråde, så her prøver jeg lige en til

Her var tanken ovre i den mere stuevenlige high-end højttaler. Altså en som dur i en normal dansk stue. Sattelitter med sub, eller større (uden at være gigantiske) højttalere, hvor der også er en chance for at en evt. frue i huset kunne godkende dem

Her er et par starterforslag:

Eller måske et sub/sat sæt indeholder mere WAF:

Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 
exciter
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1443
Sendt: 02 September 2011 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Jeg tror der er mange kvinder i de danske hjem som vil mene at de b&w er ALT for store til stuen
Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter
 
CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2794
Sendt: 02 September 2011 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes ikke at de B&W er for store til en stue (og det gør konen heller ikke) men de skal da ikke stå på et flise gulv.

   carsten

Til top Vis CARS10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CARS10
 
aceh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 463
Sendt: 03 September 2011 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Mit bud.

Aceh

Til top Vis aceh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aceh
 
bassen01
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 December 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 38
Sendt: 03 September 2011 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

aceh - den stue gad jeg s'gu godt ha'
Til top Vis bassen01's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bassen01
 
Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Bruger siden: 13 September 2008
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 531
Sendt: 03 September 2011 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

bassen01 skrev:
aceh - den stue gad jeg s'gu godt ha'

Den stue må være et rent akustik helvede

Til top Vis Strand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strand
 
CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2794
Sendt: 03 September 2011 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

Jeg gad også godt at have den stue, med den udsigt, men den skulle ikke bruges til hifi med den akustik.  

    carsten

Til top Vis CARS10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CARS10
 
Svoldgaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Oktober 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 340
Sendt: 03 September 2011 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

SÅ ER DER WAF

Den kan også lige være under sengen



__________________
Ting behøver ikke at ændre verden for at være vigtigt


Til top Vis Svoldgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svoldgaard
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 03 September 2011 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

@ aceh:
Hvad gør dem så smukke?
I mine øjne ser de ret ordinære ud.

__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
Kasper/Lolland
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 November 2010
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 112
Sendt: 03 September 2011 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

Så kommer de ikke smukkere!

 

http://www.magazine-audio.com/2007/projet-haut-rendement/



__________________
De bedste hilsner
Kasper
Til top Vis Kasper/Lolland's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper/Lolland
 
FreZh
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Ansat hos Dali

Bruger siden: 07 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 550
Sendt: 03 September 2011 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

Dali Fazon F5

Til top Vis FreZh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FreZh
 
knaldhætten
Branchemedlem
Branchemedlem

DacapoAudio.com

Bruger siden: 23 Marts 2011
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 375
Sendt: 04 September 2011 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

Bösendorfer VC (her VC-7):


Til top Vis knaldhætten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af knaldhætten
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 04 September 2011 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

aceh

Stuen er som taget ud af BoBedre.



__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 04 September 2011 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

Her et par højttalere, som hun vil synes om, at have stående. Snell E/ll

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
jacob steen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Februar 2007
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 04 September 2011 kl. 16:35 | IP-adresse registreret  

allanowich skrev:
Her et par højttalere, som hun vil synes om, at have stående. 04_112331_snell_E2.jpg"> Snell E/ll

Men smukke er de vel ikke?

__________________
Mvh. Jacob
Til top Vis jacob steen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jacob steen
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 04 September 2011 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

De her Marten Form Floor synes jeg er flotte


__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 04 September 2011 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

jacob steen skrev:
allanowich skrev:
Her et par højttalere, som hun vil synes om, at have stående. 04_112331_snell_E2.jpg"> Snell E/ll

Men smukke er de vel ikke?
Jo,lidt smukke er de da. Der skal bare lige fronter på, som på dette billede.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
magnusmyggen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2011
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 04 September 2011 kl. 17:42 | IP-adresse registreret  

De her er flotte til en mindre stue. De er også lidt mere kvinde venlig

Kan åbenbart ikke finde ud af at sætte billeder ind. Der er tale om B&W CM8 serie. sort højglans
lakeret



Det hjalp
Til top Vis magnusmyggen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af magnusmyggen
 
Kasper/Lolland
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 November 2010
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 112
Sendt: 04 September 2011 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  



__________________
De bedste hilsner
Kasper
Til top Vis Kasper/Lolland's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper/Lolland
 
moha
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 December 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 119
Sendt: 04 September 2011 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

Mit bud er disse her:

  

Avantgarde Acoustic Solo. De fås i 16 forskellige farver, har indbygget 250W forstærker og så er det jo bare at tilslutte sin iPad, iPhone, iPod, pc, cd eller hvad man nu har! Og de spiller iøvrigt fremragende

 

Til top Vis moha's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af moha
 

Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes