Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 16:10   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Jamo 3015 sub, no power (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
asimba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juni 2009
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 04 September 2011 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

Hej

Købte en ældre brugt sub, en Jamo 3015 sub, hørte den spille, inden købet. Da jeg kom hjem og tilsluttede den, så var den komplet død, har nu efterfølgende set at forstærkeren i denne sub er ustabil, er der nogen der ved om der chancer for og få subben igang igen, er der sikringer der kan skiftes eller hva gør man ? Og hvad menes med ustabil, ja altså lige bortset fra at den pludselig ikke fungerer mere.

Til top Vis asimba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af asimba
 
asimba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juni 2009
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 06 September 2011 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

Hej.

Heldigvis er der stadigvæk flinke folk, der gider hjælpe. Fik at vide at jeg ku´ ligeså smide sub-forstærkeren ud, engang ustabil, altid ustabil. Da jeg så selv har en ny subwooferforstærker, godt nok ikke med så vildt mange Watt, som ny .

Til top Vis asimba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af asimba
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 06 September 2011 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

Jeg tror ikke det kan betale sig, at sætte en anden forstærker i den sub. Sælger har nok solgt dig den velvidende om problemet, som åbenbart ikke viste sig, da du fik den demonstreret. Købeloven gælder også privat køb, så jeg synes du skal få dine penge retur istedet for.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2794
Sendt: 06 September 2011 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Ja, og så er det dejligt at man ikke skal slide på sine læsebriller.

    carsten

Til top Vis CARS10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CARS10
 
asimba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juni 2009
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 07 September 2011 kl. 15:02 | IP-adresse registreret  

Tak for svarene. Der gik et eller andet galt med det andet indlæg. Men hvorom alting er, så beholder jeg Subwooferen. Jamo enheden er OK, er 15" og med dobbelt magnet. Som jeg prøvede at skrive i andet indlæg, så havde jeg købt en Jamo- Subforstærker, til brug sammen med en anden basenhed. Denne forstærker er dog ikke , på papiret så kraftig som den der er itu. Men lidt mærkeligt, den dårlige skulle være på 600w, mens den der virker er på 175w. Men den mindste Jamo er størrere og tungere end den med fejl? Der er bare lige en ting der mangler , det er en tilslutning til en eller anden styre dims i højtalerens midte. Har det nogen praktisk betydning? Mvh. 

 

 

Til top Vis asimba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af asimba
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes