Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
Sendt: 17 September 2011 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
Der er masser af Stax derude. Underligt at ingen fra hovedstadsområdet (eller Sjælland) melder sig her. Der er iøvrigt meget stille i headfi afdelingen her på siden, i forhold til for 2-3 år siden
Der er lidt langt fra København til Skanderborg. Ellers kunne du lytte til dem her.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum