| Sendt: 14 September 2011 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Benny,
HTérne var en del af et kæmpe bytte rundt, så derfor er prisen lidt sværd at fastsætte.
Det er std. C-Serien (samme str. som M3), som ikke er modificeret, alderen kender jeg ikke. Men de spiller fint, men naturligvis
ikke som mine M3´er
Men tænker på at sælge dem for 2500,- for sættet, vil det være en rimelig pris ? Kneder heller ikke nyprissen for dem heller !
Vh
Niels Åge
|