Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 16:42   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: brugt pris (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
skovbo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Marts 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 13 September 2011 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

Hejsa,
Har handlet mig til et sæt Audiovector C serie htér.

De spiller fint, men jeg har et sæt Audiovector M-serie i forvejen, så Cérne skal sælges.
Spørgsmålet er så hvilken pris der vil være rimerligt at forlange.

Htérne er sorte, med små ridser, bærer præg af brug men ellers tip top fungerende.

Vh

Niels
Til top Vis skovbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af skovbo
 
Benny D
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 November 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 13 September 2011 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

jamen et godt udgangspunkt er jo din købspris!

samt hvor gamle er højtalerne? er det en std C serie eller er den upgraded på nogen måde?



__________________
Arcam AV9
Arcam P777
Arcam CD37
Arcam P31
Oppoe bdp-93eu
Audiovector SI6
Til top Vis Benny D's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Benny D
 
skovbo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Marts 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 14 September 2011 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

Hej Benny,
HTérne var en del af et kæmpe bytte rundt, så derfor er prisen lidt sværd at fastsætte.

Det er std. C-Serien (samme str. som M3), som ikke er modificeret, alderen kender jeg ikke. Men de spiller fint, men naturligvis
ikke som mine M3´er

Men tænker på at sælge dem for 2500,- for sættet, vil det være en rimelig pris ? Kneder heller ikke nyprissen for dem heller !

Vh
Niels Åge
Til top Vis skovbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af skovbo
 
Benny D
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 November 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 14 September 2011 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

ikke fordi jeg skal nedgøre din vudering eller noget, men har kigget efter C´serie til en kammerat der er på udkig. og har fundet disse, som kun er 5 år gamel, og i MEGET flot stand.

http://www.dba.dk/audiovector-c-serie-lys-boeg/id-77114078/

tror måske godt de kan koste 2000-2500 hvis dine er i samme stand, men hvis du skal have solgt dem hurtigt tror jeg helt sikkert du skal et godt stykke under de 2000. det er dog ikke sikkert at det er nok for dig i forhold til hvad du selv satte dem til at have af værdi da du tog dem ind som bytte. du må have gjort dig nogle tanker da du tog imod dem?

MVH benny



__________________
Arcam AV9
Arcam P777
Arcam CD37
Arcam P31
Oppoe bdp-93eu
Audiovector SI6
Til top Vis Benny D's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Benny D
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes