| Sendt: 15 September 2011 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ifbm med nybyggeri ville jeg høre hvilke muligheder der var for at få lyd i huset, her tænker jeg på loftsmonteret højttalere. Jeg så gerne det kunne
køre trådløst via airplay men det ser ikke ud til t være muligt, vil det virkelig sige t der skal trækkes højttalerledning over loftet?
Nogle anbefalinger?
Hvis jeg vil ha fx 2 højttalere i 4 rum så skal jeg jo ha 8 højttaler indgange i min reciever plus dem jeg bruger til surround i stuen, det holder jo ikke
så hvad er mulighederne , jeg har en denon 3606 samt NAS hvor musikken ligger på
Jannik
|