Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 13:36   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: XTZ 99.36 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hm_dk
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2011
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 286
Sendt: 26 September 2011 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

Hey

Nogen der kender noget til XTZ 99.36 - godt/skidt?

Kan se der er mange muligheder for tilpasning (room tuning) - hvilket jeg måske kunne drage nytte af (se evt min tråd om
mere bund).

Syntes ikke jeg kan finde noget info om frekvensgangen nogen steder - hvor dybt går de (-3dB)??

Nogen der kender den lydmæssige forskel på MKI og MKII udgaven?
Til top Vis hm_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hm_dk
 
hm_dk
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2011
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 286
Sendt: 27 September 2011 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

Never mind...

Jeg har købt et selvbyg kit i steddet.

Det var ellers fristende, bare at købe en færdig løsning
Til top Vis hm_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hm_dk
 
SørenD
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Maj 2011
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 27 September 2011 kl. 18:42 | IP-adresse registreret  

hm_dk skrev:
Never mind...

Jeg har købt et selvbyg kit i steddet.

Det var ellers fristende, bare at købe en færdig løsning


Må man spørge hvilket selvbyg kit du har købt i stedet for XTZ'erne?

(beklager jeg er lidt nysgerrig anlagt).
Til top Vis SørenD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SørenD
 
hm_dk
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2011
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 286
Sendt: 29 September 2011 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

Jeg har valgt et 2-vejs Transmission Line kit med 8" bas, og Fountek CD3.0 bånddiskant (samme som der sidder i XTZ 99.36).
Til top Vis hm_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hm_dk
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes