| Sendt: 28 September 2011 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej hifi4all.
Først skal det lige siges at jeg er en student på 19 år med et lidt begrænset kapital og lige netop derfor skriver jeg her!
Mit spørgsmål lyder følgende: Jeg har et par B&W 683 højtalere, som jeg er super glade for!
http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/gulvfront/bw_d m683_hojttaler_sort.htm
Desværre kræver de en del kræft i form af et effektivt forstærker setup og på nuværende tidspunkt har jeg en c355BEE,
som er den lidt ældre model af C356'eren:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/forstarker/nad_c3 56bee_forstarker_grafit.htm
Mit spørgsmål er som lyder, da jeg ikke føler at min forstærker er i stand til at udnytte det potentiale som mine højttalere
ligger inde med, hvilken forstærker skal jeg så ud og have fat i? Det jeg meget gerne vil høre lidt om er folks erfaringer med
produkter udover det som hifiklubben altid fortæller en :)!
Deres forslag er sådan en her: http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/forstarker/nad_c3 75bee_forstaerker_grafit.htm
Men vil rigtig gerne vide om der ikke er andre mærker der måske kan gøre det lige så godt (billigere) eller noget som jeg
kan gå efter at købe brugt? (kapitalet husker i nok)!
Mvh
Rasmus Olsen
PS: Jeg har en DAC Magic sat til systemet og kører min musik via min computer, for det meste i FLAC format.
__________________ MVH
Frode
|