| Sendt: 28 September 2011 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har en kammerat, der godt kunne tænke sig et godt og lidt elegant sæt højttalere til sin bærbare Mac computer.
Han regner med at ville bruge maks. 1500 kr. på det.
Jeg tænker på, om et af nedenstående sæt f.eks. kunne være et ok bud?
Men understøttes disse af Mac - kræves der specielt software?
Argon 7340A: http://tinyurl.com/5wrqrnr
Argon 6340A: http://tinyurl.com/5w8o7j8
Kunne der være andre bud i prisklassen?
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Martin
|