| Sendt: 10 Oktober 2011 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser godt nok imponerende ud. Specifikationer gør ikke en god højttaler, men det ser du til at de har gjort sig umage. De må være dyre!
Umiddelbart tror jeg de vil gøre sig glimrende i et hifi set-up.
Har kun erfaring fra egne aktive højttaler. Byggede for flere år siden et 2-vejs system med 6,5" Peerles og en Monacor dome. De drives af et Hypex Modul på 2 x 60 Watt og der deles aktiv med 24 dB/okt ved ca. 2. kHz. De spiller fint, men er ikke det ultimative inden for hifi.
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|