| Sendt: 11 Oktober 2011 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok tak..
Ved du så om højtalerne slukker automatisk, hvis der er stille i fjernsynet... ?
Syntes jeg har prøvet at lede lidt herinde, og kan forstå at jeg får bedst lyd med den optiske...
Ved bare ikke om den køre med konstant volumen, har du nogle erfaringer der... ?
Lars
|