| Sendt: 13 Oktober 2011 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder som et mega fedt skifte..!
Nu har jeg selv haft XT8, og det er jo en ret svær højtaler at trække! Og det kan jeg især mærke, efter at have fået nogle
andre højtalere ;)
Under alle omstændigheder, synes jeg 804 (og 800 serien) er så utrolig fed, at har man mulighed for at købe den, så må man
gøre det, og så hen af vejen finde ud af noget med forstærker osv.
Kan i hvert fald ikke se noget problem i, at din forstærker ikke skal kunne trække 804 fint, når den "kæmper" med XT4 nu :)
__________________ Time to nut up or shut up!
|