Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 12:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Nye baghøjtalere? Hjælp ønskes... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Zinne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 05 April 2004 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

Jeg ønsker at skifte mine gamle baghøjtalere ud (nogle sølle Jamo-højtalere fra konfirmationsanlægget). Mit surround-setup består af Dali 850 i front, Dali C1000 center samt en Yamaha YST-800 subwoofer.

Jeg har haft kig på  Dali's nye Concept 2 højtaler (synes selv den spiller glimrende - prisniveauet taget i betragtning, og anmeldelserne er utrolig positive), men der er dog et problem - den leveres ikke i sort (siger Hifi-klubben - har ikke fået svar på min henvendelse til Dali), hvilket er et ufravigeligt krav!

Mine spørgsmål er som følger:

Bør jeg vælge en højtalere fra Dali i et forsøg på at opnå den samme "lyd" i mine højtalere, eller er det ikke så vigtigt, hvorvidt højtalerne er fra samme producent?

Udover Concept 2 har jeg kigget på Dali Blue 2002, synes selv de spiller udemærket, men har ikke været i stand til at finde supplerende anmeldelser. Er de noget værd?

Sideløbende med mit valg af nye baghøjtalere har jeg også skullet finde nye højtalere til pc'en/kontoret. Her er valget faldet på B&Ws 600 S3, som jeg er blevet ret vild med. Ville disse højtalere passe ind i ovenstående surround-setup?

Hvilke højtalere vil I anbefale (også udover de her nævnte - prisniveau max DKK 1500,-/stk.)?

På forhånd tak for hjælpen.

Til top Vis Zinne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zinne

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes