Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 09:18   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: To nye til Holfi’en på reolen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nikolajaahviid
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Maj 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 26 Oktober 2011 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Jeg leder efter gode forslag til et par afløsere for mine B&W 602 S2. Lige nu står de på en reol, hvor de nye også får plads,
sammen med en Holfi Integra 8 i et 20 kvm stort rum.

Er generelt tilfreds med resultatet, men lyder mangler lidt bund og er til gengæld lidt for ”hysterisk” i de øverste toner, lige
meget hvor lavt eller højt B&W'erne er placeret på reolen.

Derfor leder jeg efter et par højttalere til cirka 5000 i alt, gerne brugte, der kan give lidt mere i dybden; ved godt det er svært
på en reol. Men hvad kunne være værd at lytte til?
Til top Vis nikolajaahviid's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nikolajaahviid
 
malkris
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 178
Sendt: 26 Oktober 2011 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

Jeg har Holfi og Dynaudio. Godt nok på væggen og ikke i en reol. Ved ikke om det gør en stor forskel. Men de klæder hinanden.

Kristian
Til top Vis malkris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af malkris
 
nikolajaahviid
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Maj 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 27 Oktober 2011 kl. 09:26 | IP-adresse registreret  

Hej Kristian

Har jeg også overvejet. Hvilke bruger du?

Til top Vis nikolajaahviid's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nikolajaahviid
 
lAMME
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 127
Sendt: 27 Oktober 2011 kl. 09:56 | IP-adresse registreret  

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=90618&KW=lA MME

Har lavet et lignende indlæg der måske kan hjælpe :)
Til top Vis lAMME's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lAMME Besøg lAMME's Websted
 
malkris
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 178
Sendt: 27 Oktober 2011 kl. 10:30 | IP-adresse registreret  

Focus 140. Fungerer fint med Integra 8, jeg har også ca. 20 m2. Jeg har sat skumpropper i basrefleksåbningerne fordi bassen
blev lidt dominerende. Jeg kan forestille mig at et sæt brugte Audience 52 ville være oplagt med dit budget. Specielt hvis du kan
finde dem i SE udgaven, som efter sigende skulle være forløberen til Focus 140. Evt en brugt Focus 110.
Til top Vis malkris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af malkris
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 27 Oktober 2011 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Et sæt Snell type Q er ikke ret store og vil fint kunne stå i en reol, selvom de dog som udgangs punkt, er beregnet til standere. Dem kan du finde brugt til 3000kr.  De går ned til 65-70hz, men spiller bas du vil blive glad for, da de gør liniært og præcist.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
nikolajaahviid
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Maj 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 27 Oktober 2011 kl. 11:19 | IP-adresse registreret  

Tak for indspark. Vil kigge på det. Har også overvet XTZ 99.26 - kender dem dog kun af omdømme og de er jo egentlig også til stander.
Til top Vis nikolajaahviid's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nikolajaahviid
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes