| Sendt: 29 Oktober 2011 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har nu et sæt 680XT som jeg er rigtig glad for, men mere vil have mere, så jeg har overvejet lidt om jeg skulle prøve at få
fingre i et sæt 980, pga. de lidt større bas membraner.
Nogen der har erfaringer med forskelle på disse? - erfaringer med 980?
*Der er jo også også andre diskanter i 980, hvordan er de? (scanspeak)
|