| Sendt: 01 November 2011 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej HIFI4ALL,
Det er efterhånden længe siden jeg har været herinde - men jeg må endnu engang sætte min lid til jer herinde, da jeg har kæmpet med mit setup i snart 4 måneder uden held.
Jeg er den heldige ejer af et par BeoLab 8000 højttalere fra B&O, som jeg er utrolig glad for. Har haft dem i små 2 år, uden der har været nogen problemer overhovedet, lige indtil for 4 måneder siden. Ligeledes har jeg haft min NADT747 reciever i tilsvarende tid, hvilket også har fungeret upåklageligt.
Problemet opstår som sagt for små 4 måneder siden fra dag til anden. Højttalerne er forbundet med et Powerlink kabel som jeg har fået speciallavet af Bestbuy, hvor de så ryger i mine "Audio PRE-OUT" forbindelser og i "Trigger", så højttalerne tænder når der bliver tændt for anlægget.
Hvis jeg slår dem til, vil den i første omgang prøve at lave en "analog bypass", hvilket jeg ikke husker om den gjorde i gamle dage, da det virkede fint. Jeg ved ikke om jeg vælger de rigtige audio outputs, har leget med det i en evighed nu, og det virker ikke til at fungere. Hvertfald kan jeg fortælle at hver gang den ryger over i "Analog bypass", så lyder det som om højttaleren er ved at sprænge, og recieveren slukker ned for systemet som beskyttelse.
Er der en venlig sjæl som ved noget om det her problem, eller bare har lidt visdom at byde ud af?
På forhånd tak.
|