| Sendt: 07 November 2011 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med dig,
Jeg fandt et par KEF Creste-30 på loppen til 300kr inklusiv stativer. De spiller SINDSYGT godt med det rigtige udstyr, man
fatter det ikke før man har hørt det. Den gang brugte jeg noget svinedyrt Sphinxs hele vejen deres dyreste setup.
Men du har jo noget som er defekt. Jeg ville købe det for 100kr og ellers se mig om efter dem jeg nævner.
mvh. Asger
|