Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 11:23   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Kan det betale sig at købe disse ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Turwaithion
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 48
Sendt: 07 November 2011 kl. 19:41 | IP-adresse registreret  

Er faldet over et sæt KEF Cresta 3 hvor den ene diskant enhed er røget ud af holderen (samt en smule knækket plast). Regner
dog med det ikke er noget problem at lime det sammen.

Dog er begge membraner på diskanterne været trykket ind og selvom de er "kommet" ud igen er der stadig lidt "mærker" (silk
dome tweeter). Hvor meget betydning har det for lyden ?

Hvad ville sådan et sæt være værd ?. Men hvis jeg skal ud og have nye diskanter for at de lyder OK kan det jo hurtigt blive en
dyr fornøjelse..
Til top Vis Turwaithion's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Turwaithion
 
Mercury
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2172
Sendt: 07 November 2011 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Hej med dig,

Jeg fandt et par KEF Creste-30 på loppen til 300kr inklusiv stativer. De spiller SINDSYGT godt med det rigtige udstyr, man
fatter det ikke før man har hørt det. Den gang brugte jeg noget svinedyrt Sphinxs hele vejen deres dyreste setup.

Men du har jo noget som er defekt. Jeg ville købe det for 100kr og ellers se mig om efter dem jeg nævner.

mvh. Asger
Til top Vis Mercury's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mercury
 
Turwaithion
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 48
Sendt: 08 November 2011 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

Andre med input ? SPeciel tmht om det ændrer lyden.
Til top Vis Turwaithion's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Turwaithion
 
aceh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 463
Sendt: 08 November 2011 kl. 15:33 | IP-adresse registreret  

Jeg ville ikke ofre mange kr. på disse.

Aceh

Til top Vis aceh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aceh
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes