| Sendt: 10 November 2011 kl. 02:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Ville høre om der ikke er nogen herinde, der kan hjælpe mig lidt, med at få den optimale lydoplevelse ud af mit anlæg. Min
stue er ikke så stor, hvor bor i øjeblikket, men har et ønske om noget
større i nærmeste fremtid. Jeg har b&w 604s3 som front højtalere,
som bliver trukket af en nad 218 effekt, en b&w lcr60s3 center og
b&w 602s3 som bag højtalere som for saft fra nad t747 surround
reciever. Alle højtalere er bi wiret, men tænkte på om man kunne give
fronterne noget mere power ved at bi ampe dem, på en en eller anden
måde. eller gøre noget ved bag højtalerne, da jeg ikke føler jeg for
ordentlig surround sound, som de er tilsluttet eller opsat nu. En anden
ting jeg håber i kan hjælpe mig med er ,hvordan det er bedst at placere
bag højtalerne, når sofaen står helt op af bagvæggen. I hoved højde,
eller oppe ved loftet, peget mod sofaen hvor jeg sidder.
|