| Sendt: 16 November 2011 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle. som overskriften lyder, ejer jeg disse små tingester, dem er jeg vældig glade for. men lige den der med den dybeste bas klarer de altså ikke, i sagens natur. nederste bas er omkring de 60-65 htz, hvilken sub ville være passende og hvor skal den gå ind i frekvensspektret, er det omkring de 80htz eller lavere eller højere. gode råd søges, og evt model, der kan give disse små poder retfærdighed.
mvh space __________________ I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
|