Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 01:43   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: højtalere til CAMBRIDGE AR30 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Zeko
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 November 2011
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 17 November 2011 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Hej HIFI4ALL-brugere :)

Er blevet ret lun på denne receiver Cambridge AR30.

Er det muligt at købe højtalere til denne uden at købe subwoofer, og hvis dette er muligt, hvilke højtalere vil i anbefale.

 


Vh

Til top Vis Zeko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zeko
 
Spaceman_2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Oktober 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 500
Sendt: 17 November 2011 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

Hej Zeko. Det ser ud til, at være en fin receiver med fornuftige data og pris. Ang højttalere til et lille budget, som ikke er angivet i kr, kan det betale sig at kigge på brugt markedet og dog kan nye komme på tale. jeg vil anbefale reol højttalere , eller stander = samme udtryk, da de som oftest er højtydende i deres respons og samlede kvalitet. jeg er selv ejer af dali Royal scepter, mega små, men utroligt sammenhængende lyd, dog er de ikke billige på brugtmarkedet, evt pris på dem er nok omkring 2000-2500 i perfektstand.

Vil du købe nyt, har jeg et godt bud, som andre også har opdaget, her snakker vi igen en lille højttaler, dog lidt større en Royal scepter, nypris for liberty1+ er 600 kr for 2, og de er utroligt velspillende , til langt over den pris de koster . her er et link til den, se under restsalg

http://www.eltaxserviceshop.com/group.asp?group=126 klik på fanen dansk og under restsalg, så følger det sig selv.

god fornøjelse mvh space

Nb . har forresten lavet en anmeldelse af liberty 1+ her på siden under bruger anmeldelser



__________________
I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
Til top Vis Spaceman_2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spaceman_2
 
Spaceman_2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Oktober 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 500
Sendt: 17 November 2011 kl. 10:06 | IP-adresse registreret  

Ups , du har ændret dit indlægt til np30.

 



__________________
I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
Til top Vis Spaceman_2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spaceman_2
 
Zeko
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 November 2011
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 17 November 2011 kl. 10:07 | IP-adresse registreret  

Beklager.

Jeg ville oprette et andet indlæg med np30.

Så dit første svar er stadig meget brugbart. Mange tak!

Til top Vis Zeko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zeko
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes