| Sendt: 17 November 2011 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Zeko. Det ser ud til, at være en fin receiver med fornuftige data og pris. Ang højttalere til et lille budget, som ikke er angivet i kr, kan det betale sig at kigge på brugt markedet og dog kan nye komme på tale. jeg vil anbefale reol højttalere , eller stander = samme udtryk, da de som oftest er højtydende i deres respons og samlede kvalitet. jeg er selv ejer af dali Royal scepter, mega små, men utroligt sammenhængende lyd, dog er de ikke billige på brugtmarkedet, evt pris på dem er nok omkring 2000-2500 i perfektstand.
Vil du købe nyt, har jeg et godt bud, som andre også har opdaget, her snakker vi igen en lille højttaler, dog lidt større en Royal scepter, nypris for liberty1+ er 600 kr for 2, og de er utroligt velspillende , til langt over den pris de koster . her er et link til den, se under restsalg
http://www.eltaxserviceshop.com/group.asp?group=126 klik på fanen dansk og under restsalg, så følger det sig selv.
god fornøjelse mvh space
Nb . har forresten lavet en anmeldelse af liberty 1+ her på siden under bruger anmeldelser __________________ I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
|