| Forfatter |
|
JK-68 Forum Bruger


Bruger siden: 01 Januar 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 254
|
| Sendt: 21 November 2011 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal have nye højtalere, men skal lige bruge jeres meninger.
Havde tænkt på brugte System audio eller Dynaudio til omkring 5000 for et par.Eller er der andre mærker jeg skal kigge efter i
denne pris klasse?
Men hvilke modeller skal jeg kigge efter?
De behøver ikke at kunne spille sindsygt højt, men jeg har en stor stue på 40 kvm.
Musikken jeg lytter er Jazz/hård rock/klassisk/metal altså næsten alt
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 21 November 2011 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv dig frem. Køber du på brugtmarkedet til den rigtige pris kan du blot sælge igen uden tab. Det er dine egne ører der
bestemmer.
Dali Evidence 870 kunne være et godt bud i prisklassen, ligger somregel omkring 5000 brugt. Evt et sæt XTZ 99.36 kunne også
være interessante til 7000kr fra ny.
|
| Til top |
|
| |
cleaner.dk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 21 November 2011 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej JK
Jeg har hele 2 sæt audiovector til salg, begge er ekstremt velspillende og kan spille alt!
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 21 November 2011 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Evt tag et kig i tilbudsavisen her på sitet. Her finder man tit et godt demo-tilbud. Fx Elac eller Rega kunne også være
interessante
|
| Til top |
|
| |
ginger Udelukket fra forum

Dobb.prof. Slowon/Granberg osv.
Bruger siden: 10 Marts 2011 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 21 November 2011 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
en stue i den størrelse kræver membran-areal en masse så gerne "12 eller "15 i bunden hvis du ønsker lidt størrelse og uanstrengt lyd
|
| Til top |
|
| |
Rytmethorvald Forum Bruger

Bruger siden: 03 September 2010 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 21 November 2011 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med et par Netsound, der får du et sæt nye højttalere til den pris. Du kan læse anmeldelse af Silverline 920 her på
HIFI4ALL. Skulle de ikke være store nok er der også Silverline 1030. Hvis du kantakter Netsound.dk kan du garanteret også få en
demo inden du køber.
|
| Til top |
|
| |
Nilsson Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 143
|
| Sendt: 21 November 2011 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøv at kikke efter snell C5
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 21 November 2011 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et sæt Vienna Acoustics Beethoven, skulle vel også kunne fås brugt for omkring 5000 kr. for et par.
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 21 November 2011 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
| Et sæt Vienna Acoustics Beethoven, skulle vel også kunne fås brugt for omkring 5000 kr. for et par. |
|
|
Det er sgu billigt.
Det sidste sæt jeg så til salg stod til 10.800.- __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 21 November 2011 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
StarTrek skrev:
Et sæt Vienna Acoustics Beethoven, skulle vel også kunne fås brugt for omkring
5000 kr. for et par. |
|
|
Det er sgu billigt.
Det sidste sæt jeg så til salg stod til 10.800.- |
|
|
Mon det har kunne sælges til de 10.800,- kr. tro det ikke.
|
| Til top |
|
| |
Clemensen2k Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juli 2010 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 141
|
| Sendt: 22 November 2011 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Faktum er, at det eneste par der er til salg er sat til 10.800 og selvom denne er for høj, falder den ikke til 5.000
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 22 November 2011 kl. 08:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clemensen2k skrev:
Faktum er, at det eneste par der er til salg er sat til 10.800 og selvom denne er for høj, falder den
ikke til 5.000 |
|
|
Havd gik den så for, 6000 kr.
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 22 November 2011 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stræk budgettet med en tusse og køb disse;-)
De kan i hvert fald spille dine 40 m2 op og du får i mine øjne ikke bedre speaker til pengene.
Infinity kappa 100__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
JK-68 Forum Bruger


Bruger siden: 01 Januar 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 254
|
| Sendt: 22 November 2011 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak for den store respons, mht silverline højtalerene så er de mega grimme i mine øjne :)
Kan se at i alle linker til store gulv højtalere, men er det ikke muligt at købe et par gode standerhøjtalere, til min stue.
Jeg skal jo ikke spille særligt højt?
#Cleaner.dk har du nogle links?
|
| Til top |
|
| |
cleaner.dk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 22 November 2011 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.dba.dk/audiovector-s3-sort-finer/id-77899856/
http://www.dba.dk/audiovector-m3-ahorn-250-w/id-77965265/
S3 erne er meget elegante, i buet form hvis du ikke kender dem
|
| Til top |
|
| |
John S Forum Bruger


Bruger siden: 24 September 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 82
|
| Sendt: 22 November 2011 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du kan strække budgettet lidt, så kan du eventuelt kigge på de her: http://www.dba.dk/vienna-acoustics-haydn-grand/id-78686756/ Og måske presse sælger lidt ned.
Når prisen er med standere er det ikke så slemt synes jeg.
__________________ /John Sahl
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 22 November 2011 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
John S Forum Bruger


Bruger siden: 24 September 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 82
|
| Sendt: 22 November 2011 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hov, jeg troede faktisk at de var solgt, ellers ville jeg have foreslået lige netop dem. Jeg går selv og venter på 99.26 MkII kommer hjem til mig...! __________________ /John Sahl
|
| Til top |
|
| |
ginger Udelukket fra forum

Dobb.prof. Slowon/Granberg osv.
Bruger siden: 10 Marts 2011 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 22 November 2011 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
store højtalere handler om bas - og med 40kvm er troværdig bas problematisk at opnå. men er bas uden betydning,eller lytter du mere til hvad du tror er WF - så køb dog et sæt dali minuet de er små og ganske nydelige - og lyder rimeligt fra ca 100hz og op med lidt held kan de endda gemmes helt af vejen i en reol
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 22 November 2011 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller et sæt Dali Grand Coupe. Dem vil damen da også kunne lide at se på til dagligt.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |