| Sendt: 03 December 2011 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj alle.
Jeg skal bruge lidt nyttig viden, inden jeg render ud og gør noget dumt ;-)
Jeg skal have mig noget nyt surround til filmrummet derhjemme. Det bliver udelukkende til filmbrug, så der skal ikke tages højde for de musike aspekter og stereo.
Jeg har selv forelsket mig en smule i B&W CM8, med tilhørende CM5 satelitter og tilhørende sub + center. Samlet set, løber dette op i ca. 35.000,- så vi ligger i denne prisgruppe.
Er der andet, som jeg burde overveje inden jeg går ud og køber dette? AV-Connection har et samlet sæt fra Jamo : http://www.av-connection.dk/?PGr=2415&ML=1451 Nogen der kender kvaliteten af dette? og ville dette være at foretrække?
Jeg har med vilje gået udenom Dali, da jeg syntes at de er for lyse i lyden, men der findes jo også utroligt mange andre mærker, som klipsch, System Audio, Yamaha osv, men er desværre ikke i nærheden af en forhandler, som har disse, så dem har jeg ikke hørt endnu.
I skal ikke koncentrere jer om hvilken reciever, som skal drive dem. Dette er ikke afgjort endnu, men den bliver købt ud fra hvilket højtalere der bliver investeret i.
Håber på noget input fra jer og evt. egne erfaringer :-D
Rummet der skal spilles op er ca. 20 kvm og opefter.
|