Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 07:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: JBL ES 100 kontra Sub. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MrJBHazard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2011
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 29 December 2011 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

Hej alle.

Jeg skal lige bruge lidt hjælp.

Jeg står og overvejer mega meget kraftigt, at købe et sæt JBL ES 100.
Prisen er lige til min pengepung og så har jeg tidligere haft et sæt JBL L6000, så jeg var meget glad for. Desværre forsvandt de i et indbrud.

Jeg er metal freak med stort F og her synes jeg at JBL´erne var rigtig gode. Desværre (Hvis man kan sige det) så købte jeg for forsinkrings pengene i et sæt Heco Metas 700, som jeg aldrig er blevet rigtig glad for. Ret skal være ret! Heco´erne er rigtig gode og spille utroligt fint når du hører pop, rock, men når den tunge metal kommer på, så kommer de til kort.
Der mangler simpelthen bund!!!
Men Rasmus Seebach kommer flot igennem, så konen er meget imod at Heco´erne nu er sat til salg.

Men nu er jeg så faldet over disse JBL ES 100. De test som jeg læser lyder lovede og når jeg har haft JBL før og været glade for dem, så går man vel ikke helt galt i byen? eller gør man??

Jeg spiller ikke specielt hørt, men der skal være brutal lyd som går lige i synet på en.

Så hvad har I af erfaringer med denne højttalere??

Jeg har et Xindak anlæg som jeg er rigtig glad for.

Jeg har umiddelbart ikke mulighed for at lytte tl dem i en butik, hvilket jeg også er lidt imod at man gør.

Jeg har også ladet mig fortælle, at jeg bare skal købe en Sub. og så beholde de gamle højttalere og så er jeg kørende igen. Men det ved jeg ikke så meget om. Så også gerne lidt hjælp her.

Rock on JB
Til top Vis MrJBHazard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MrJBHazard

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes