| Sendt: 13 Marts 2012 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor ville det være dejligt, at have så meget tid til overs, som du giver udtryk for at du har!
For rent logistisk vil det ikke kunne lade sig gøre for mig! Udover arbejde, familie, administrative opgaver med Hifi4all, så er der kun lige lidt tid tilbage til selv, at skrive anmeldelser.
En anmeldelse er et subjektivt udtryk for, hvordan jeg oplever produktet som er til test. Alle produkter der er i "reference" setup'et, er produkter som forhandles her i Danmark, så der er rigelig mulighed for at høre disse selv hos forhandlerne.
En anmeldelse er IKKE en facitliste, men en "teaser" til selv at gå ud og høre mere!
Derudover skal jeg gerne indrømme, at jeg ikke ønsker et rend af folk i lytterummet. De fleste vil ganske givet blive begejstrede, og gå derfra med et stort smil på læben. Men nogle få vil blive misfornøjede, eller har allerede taget beslutningen om, at "ham Gige" er et fjols, som ikke har styr på at anmelde produkter, og vil bare lige bekræfte dette.
Desværre viser al erfaring, at det kun er de sidstnævnte, som er tilbøjelige til at ytre sig efterfølgende, i et forum som dette!
Derfor melder jeg pas!
|