| Sendt: 28 Marts 2012 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, den kan alt det, du efterspørger der. Den anvender (som de fleste multi-remotes) "aktiviteter", dvs du opretter aktiviteter for de ting, du typisk
bruger anlægget til. F.eks. "Se Tv", som du så en gang for alle programmerer til at tænde tv og forstærker, vælge at du styrer lydstyrken på
forstærkeren, indstille forstærkeren på rigtig indgang - og alt andet, der i dit anlæg måtte være behov for for at se tv. Derefter trykker du bare på
aktiviteten "Se tv", så sker det hele af sig selv. Samme når du slukker - et enkelt tryk. Det fungerer rigtig godt og let.
Nu ved jeg jo ikke, hvad der kan accepteres af din kone ;-) eller du selv synes er pænt - men et par gode standerhøjttalere er da et godt bud. Der
findes rigtig velspillende modeller, og samtidig behøver de ikke fylde alverden. Har selv haft et par Aurum Cantus V3M som jeg var rigtig glad for. Men
de er muligvis for store til at tilfredsstille konen ;-) . Jeg kender ingen deciderede designhøjttalere, som har ry for at udmærke sig lydmæssigt.
|