Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
Sendt: 12 April 2004 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
Jeg har en ML no.39 cd og overvejer at update den til en 390s kan det betale sig? jeg har hort begge maskiner bare ikke i samme set up.Har nogen kenskab til netop denne cd? Og hvor i dk kan man update ML.
270961 Lukket konto Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 889
Sendt: 14 April 2004 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
Hej Winter
Jeg har haft ML 390S på besøg i mit hjem i 14 dage. Den lyder fremragende. Ikke et ondt ord om den. Ingen betænkeligheder med at opdatere din "gamle" 39. Opdateringen foregår hos importøren Steensen der har en fremragende tekniker siddende som er uddannet til det.
Jeg kan anbefale at få AudioVision (som er ML forhandler) i Skive til at stå for det rent praktiske.
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
Sendt: 14 April 2004 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
winter skrev:
Jeg har en ML no.39 cd og overvejer at update den til en 390s kan det betale sig? jeg har hort begge maskiner bare ikke i samme set up.Har nogen kenskab til netop denne cd? Og hvor i dk kan man update ML.
MVH
Kommer anpå om du kan få et godt tilbud på det , en update er aldrig så meget vær som en org-købt
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum