Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. maj 2025 | 15:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Kabler til L-550, Sonus F Concerto/Gravis (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lux550 Freak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 12 April 2004 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

Hej Alle,

jeg er i gang med stille og roligt at bygge et system op. Foreløbigt har jeg en Luxman L-550, et sæt Sonus Faber Concerto, en Sonus Faber Gravis og en Nakamichi OMS 7eII. Så langt så godt. Men kablerne der forbinder de enkelte elementer er vist kun et hestehår bedre end 220v-kabel

Er der nogen der kan hjælpe mig med at spare noget tid? Jeg skal kigge efter et RCA-kabel mellem CD'en og forstærkeren, et RCA-subwoofer kabel mellem forstærkeren og - hold nu fast - subwooferen, og endeligt bør jeg kigge på nye kabler til højttalerne (bananstik - skrueterminal, dette har laveste prioritet, da jeg købte egentlige højttaler-kabler sammen med højttalerne).

Jeg håber på at finde noget brugt kabel - er der nogen faremomenter i det? Prismæssigt håber jeg på at kunne ramme ca. 4-500,- pr kabel, og lydmæssigt vil jeg gerne havne i den "varme" ende.

Det ville være en mægtig hjælp om der var nogen der kunne give en 2-3 forskellige kabler jeg kan holde udkig efter - det er en jungle derude, og for mig at se er der ligeså mange kabler som der er lianer.. det er sq ikke til at få et overblik .

På forhånd tak

Til top Vis Lux550 Freak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lux550 Freak

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes