Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2024 | 10:29   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Naim & Primare (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tornqvist
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 25 August 2012 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

Jeg overvejer at opgarderer mit anlæg har nu primare i 21 og audiovector si 3.

mine tanke er at højtalerne skal opgarderes til si 3 signature, men forstærkeren er jeg i tvivl om

valget er mellem Naim Superuniti eller Primare i32 med indbygget dac er der nogen der har erfaring eller har hørt nogle af disse så glæder jeg mig meget til at se hvad i har af komentar  

Til top Vis Tornqvist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tornqvist
 
kskruger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juli 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 228
Sendt: 25 August 2012 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

Tornqvist skrev:

Jeg overvejer at opgarderer mit anlæg har nu primare i 21 og audiovector si 3.

mine tanke er at højtalerne skal opgarderes til si 3 signature, men forstærkeren er jeg i tvivl om

valget er mellem Naim Superuniti eller Primare i32 med indbygget dac er der nogen der har erfaring eller har hørt nogle af disse så glæder jeg mig meget til at se hvad i har af komentar  



Normalt er jeg ret glad for Primare, men jeg ville ikke vægle en Primare i32, deres digitale forstærker lyder ikke særligt godt. Så hvis det skal være Primare, så vælg en brugt analog A30 eller 30i. Naim kender jeg desværre ikke nok til, at kunne udtale mig.



Til top Vis kskruger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kskruger
 
mbull
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 512
Sendt: 25 August 2012 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

kskruger skrev:
Tornqvist skrev:

Jeg overvejer at opgarderer mit anlæg har nu primare i 21 og audiovector si 3.

mine tanke er at højtalerne skal opgarderes til si 3 signature, men forstærkeren er jeg i tvivl om

valget er mellem Naim Superuniti eller Primare i32 med indbygget dac er der nogen der har erfaring eller har hørt nogle af disse så glæder jeg mig meget til at se hvad i har af komentar  



Normalt er jeg ret glad for Primare, men jeg ville ikke vægle en Primare i32, deres digitale forstærker lyder ikke særligt godt. Så hvis det skal være Primare, så vælg en brugt analog A30 eller 30i. Naim kender jeg desværre ikke nok til, at kunne udtale mig.



Har du hørt Primare i32? Det har jeg ikke selv, men den har fået super anmeldelser, bl.a. i Hifi News, så trådstarter bør helt klart give den et lyt, uanset din mening

Du kan også kigge her hos Lyd & Bilde, som mener den er klart bedre en forgængerne: http://www.lydogbilde.no/test/primare-i32-primare-cd32



__________________
Mvh
Steen

Mit anlæg...
Til top Vis mbull's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbull
 
kskruger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juli 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 228
Sendt: 25 August 2012 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

mbull skrev:
kskruger skrev:
Tornqvist skrev:

Jeg overvejer at opgarderer mit anlæg har nu primare i 21 og audiovector si 3.

mine tanke er at højtalerne skal opgarderes til si 3 signature, men forstærkeren er jeg i tvivl om

valget er mellem Naim Superuniti eller Primare i32 med indbygget dac er der nogen der har erfaring eller har hørt nogle af disse så glæder jeg mig meget til at se hvad i har af komentar  



Normalt er jeg ret glad for Primare, men jeg ville ikke vægle en Primare i32, deres digitale forstærker lyder ikke særligt godt. Så hvis det skal være Primare, så vælg en brugt analog A30 eller 30i. Naim kender jeg desværre ikke nok til, at kunne udtale mig.



Har du hørt Primare i32? Det har jeg ikke selv, men den har fået super anmeldelser, bl.a. i Hifi News, så trådstarter bør helt klart give den et lyt, uanset din mening

Du kan også kigge her hos Lyd & Bilde, som mener den er klart bedre en forgængerne: http://www.lydogbilde.no/test/primare-i32-primare-cd32



Selvfølgelige skal trådstarter høre den selv, jeg har kun hørt den hos en forhandler.
Men jeg har selv haft en Primare SPA22, som også benytter deres digitale forstærker, for at sige det mildt så lyder den forfærdeligt, til tider meget digitalt Whathifi beskriver det meget godt i deres test. Hvor Primare i32 får en lunken test.
http://www.whathifi.com/review/i32

Til top Vis kskruger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kskruger
 
mbull
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 512
Sendt: 25 August 2012 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

kskruger skrev:
mbull skrev:
kskruger skrev:
Tornqvist skrev:

Jeg overvejer at opgarderer mit anlæg har nu primare i 21 og audiovector si 3.

mine tanke er at højtalerne skal opgarderes til si 3 signature, men forstærkeren er jeg i tvivl om

valget er mellem Naim Superuniti eller Primare i32 med indbygget dac er der nogen der har erfaring eller har hørt nogle af disse så glæder jeg mig meget til at se hvad i har af komentar  



Normalt er jeg ret glad for Primare, men jeg ville ikke vægle en Primare i32, deres digitale forstærker lyder ikke særligt godt. Så hvis det skal være Primare, så vælg en brugt analog A30 eller 30i. Naim kender jeg desværre ikke nok til, at kunne udtale mig.



Har du hørt Primare i32? Det har jeg ikke selv, men den har fået super anmeldelser, bl.a. i Hifi News, så trådstarter bør helt klart give den et lyt, uanset din mening

Du kan også kigge her hos Lyd & Bilde, som mener den er klart bedre en forgængerne: http://www.lydogbilde.no/test/primare-i32-primare-cd32



Selvfølgelige skal trådstarter høre den selv, jeg har kun hørt den hos en forhandler.
Men jeg har selv haft en Primare SPA22, som også benytter deres digitale forstærker, for at sige det mildt så lyder den forfærdeligt, til tider meget digitalt Whathifi beskriver det meget godt i deres test. Hvor Primare i32 får en lunken test.
http://www.whathifi.com/review/i32

Nemlig, lytte selv og på eget anlæg og musik. Den ser ud til at slippe stort set alt igennem. Det er i nogens ører "analytisk og sterilt" og så er det jo bare at finde noget andet. 



__________________
Mvh
Steen

Mit anlæg...
Til top Vis mbull's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbull
 
Grev
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 April 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 77
Sendt: 25 August 2012 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Jeg kan kun tale af egen erfaring. Jeg har opnået en rigtig god lyd med Naim & Audiovector, spiller dejligt dynamisk og levende.
Si3 Signatur er en af Audiovectors bedste modeller til pris/ydelse, har altid godt kunne lide den model, har haft M3 Signature
MKII tilbage i tiden.

Som de andre skriver er der ikke andet for at få lyttet på sagerne


Til top Vis Grev's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Grev
 
Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Februar 2010
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 781
Sendt: 25 August 2012 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

Jeg har spiller med Primare SP32 og A33.2  på Audiovector S3A  det blev lidt for hisigt til min lille slyngenstue

Jeg har lyttet til I32 med MM30 og S3Super det setup  var virklig godt  men hvordan en Signature vil gøre sig  tja  ud og lyt   jeg havde også Si3AA på I32  det dur ikke i mine øre ;-(    men der er smæk for alle skillingerne også i Si3Super

men kunne da godt forstille mig din højttaler også I32 vil gøre det godt  prøv at høre om du ikke kan låne en med hjem og prøve den af

Til top Vis Darwin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Darwin
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes