Sendt: 17 September 2012 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Har for flere år siden haft arbejde på Dali i en kort periode som ligger i nabobyen, hvor jeg samlede kabinetter til bl.a. Dali
400 og Cerwin-Vega modeller og derfra fået kendskab til Denon og Dali som har en lyd jeg syntes er god, jeg købte
dengang min DCD-595 og et sæt Dali 400 som jeg stadig har og bruger, senere kom der et Aiwa anlæg til som jeg desværre
smed på lossepladsen da forstærkeren holdt op med at fungere, derefter en Yamaha RX-U 595RDS som fornyligt er blevet
udskiftet med min Denon PMA-980R og TU-280 som jeg fandt ved et garagesalg til 250kr, min DRM-800A fandt jeg i DBA til
400kr og der fandt jeg også min Denon DVD-1940 til 300kr, så blev min gamle Scandyna 3100B fundet frem og støvet af
sammen med de gamle plader, desværre er nålen gået i stykker, det havde jeg glemt men havde en Concorde til at ligge
som kunne bruges, måske der er nogen her som ved hvor man finder en nål til denne Scandyna, "MG-44J", Nu er min
samling som jeg gerne vil have den lige nu, men der kommer måske en Denon pladespiller til på et tidspunkt når jeg finder
den rigtige måske en DP-45F - DP-51F der passer i træ med mine Dali 400.
Uploaded with ImageShack.us
|