Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. maj 2024 | 10:25   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Mit setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
GSmed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 September 2012
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 17 September 2012 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

Hej
Har for flere år siden haft arbejde på Dali i en kort periode som ligger i nabobyen, hvor jeg samlede kabinetter til bl.a. Dali
400 og Cerwin-Vega modeller og derfra fået kendskab til Denon og Dali som har en lyd jeg syntes er god, jeg købte
dengang min DCD-595 og et sæt Dali 400 som jeg stadig har og bruger, senere kom der et Aiwa anlæg til som jeg desværre
smed på lossepladsen da forstærkeren holdt op med at fungere, derefter en Yamaha RX-U 595RDS som fornyligt er blevet
udskiftet med min Denon PMA-980R og TU-280 som jeg fandt ved et garagesalg til 250kr, min DRM-800A fandt jeg i DBA til
400kr og der fandt jeg også min Denon DVD-1940 til 300kr, så blev min gamle Scandyna 3100B fundet frem og støvet af
sammen med de gamle plader, desværre er nålen gået i stykker, det havde jeg glemt men havde en Concorde til at ligge
som kunne bruges, måske der er nogen her som ved hvor man finder en nål til denne Scandyna, "MG-44J", Nu er min
samling som jeg gerne vil have den lige nu, men der kommer måske en Denon pladespiller til på et tidspunkt når jeg finder
den rigtige måske en DP-45F - DP-51F der passer i træ med mine Dali 400.



Uploaded with ImageShack.us
Til top Vis GSmed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af GSmed Besøg GSmed's Websted
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 17 September 2012 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

et helt ok sæt du har der, så musik kommer der i dit hjem

jeg ved ikke om man kan købe ny stift til din Pickup, men du kan da erstatte den med en ny Ortofon Pickup vis du kan lide dem.

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
Andromeda
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. Chromosome

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1612
Sendt: 02 Oktober 2012 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

Interessant læsning og må sigedet er et billigt opstøvet anlæg du har. Det behøver jo ikke at være dyrt at få lyd hjemme i stuen.

Vil næsten spise min ældgamle hat på at et anlæg med ét kabel alene til 10 gange prisen du har givet for dit samlet, IKKE er det samme
"prismæssigt" forsvarligt kontra lyden du har med dit anlæg.. Ikke i nærheden...

Men... Vi er jo nørder.....
Til top Vis Andromeda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andromeda
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes